☰ دسترسی سریع دسته‌بندی فروشگاه
image
image
image
image

بسته آموزشی نانوذرات مغناطیسی و دارورسانی هدفمند

کیت آموزشی نانوذرات مغناطیسی و دارورسانی هدفمند به منظور ارائه یک دوره آموزشی کوتاه و جذاب در زمینه سیستم‌های دارورسانی بر پایه نانوذرات مغناطیسی برای گروه‌های سنی نوجوان، جوان و بزرگسالان طراحی شده است. این کیت با طراحی ساده و حداقل امکانات آزمایشگاهی به معرفی کاربرد فناوری نانو در حوزه درمان و پزشکی، همچنین کشف، رشد و پرورش استعدادهای گروه‌های هدف می‌پردازد.
۵.۰ امتیاز از ۱ رای رای‌دهید

قیمت خرید محصول

۳۹۰,۰۰۰ % ۱۰
۳۵۰,۰۰۰ تومان

محصولات پیشنهادی

  • مجموعه ۳ کتاب نگاهی نو به دنیای نانو – مجموعه سوالات المپیاد نانو – مفاهیم اولیه نانو در فیزیک

    ۲۳۴,۰۰۰ تومان

  • جورچین سازه‌های شگفت‌انگیزC240 + کتاب راهنمای کامل

    ۱۶۰,۰۰۰ تومان

  • بسته آموزشی و سرگرمی (کتاب نگاهی نو به دنیای نانو + جورچین سازه های شگفت انگیز)

    ۲۳۲,۰۰۰ تومان

نقد و بررسی اجمالی

نانوذرات مغناطیسی به عنوان ابزار درمانی مناسب با قابلیت استفاده طولانی ‌مدت در زمینه زیست‌ پزشکی توانسته است کاربردهای جذابی از خود نشان دهد. امروزه نانوذرات مغناطیسی به طور گسترده برای درمان سرطان استفاده می‌‌شوند.

از درمان‌های مرسوم سرطان، شیمی درمانی است که فرد مبتلا در کنار دیگر مشکلاتی که طی این بیماری با آن دست و پنجه نرم می‌کند، درگیر عوارض دوره شیمی درمانی نیز می‌شود. از این رو تحقیقات به منظور دستیابی به استراتژی‌های درمانی موثرتر با عوارض جانبی کمتر همچنان ادامه دارد، به طوری که امروزه پژوهش‌ها در زمینه درمان سرطان به سمت استفاده از سیستم‌های دارورسانی هدفمند بر پایه نانوذرات مغناطیسی پیش رفته است.

از میان نانوذرات مغناطیسی مختلفFe3O4  طرفداران فراوانی در حوزه زیست پزشکی دارد که از این ترکیبات در دارورسانی هوشمند نیز استفاده می‌گردد. سنتز Fe3O4 به روش‌های مختلفی مانند هم‌رسوبی، سل ژل، هیدروترمال، الکتروشیمیایی و میکروامولسیون انجام می‌شود و روش هم‌رسوبی رایج‌ترین روش سنتز این نانوذره است. از سوی دیگر به واسطه پوششی که Fe3O4می‌تواند داشته باشد مانند پوشش‌هایی از جنس پلیمر (مانند آلژینات)، کارایی این نانوذرات در سیستم‌های دارورسانی از طریق امکان بارگذاری دارو با غلظت مورد نظر در پوشش سطح نانوذرات بیشتر می‌شود.

کیت حاضر به سنتز نانوذرات مغناطیسی به روش همرسوبی و سپس استفاده از آن برای دارورسانی هدفمند به شیوه‌ای ساده و قابل فهم برای همه گروه‌های سنی می‌پردازد.

 

روش‌کار کیت آموزشی سنتز نانوذرات مغناطیسی و دارورسانی هدفمند

این کیت یکی از مجموعه کیت‌های پروفسور قطره است. کیت‌های این مجموعه بر پایه قطره طراحی شده است به طوری که تمامی تست‌های تعیین شده در این کیت با قطره انجام می‌شود.

 

تجهیزات موجود در کیت آموزشی سنتز نانوذرات مغناطیسی و دارورسانی هدفمند

8 عدد قطره چکان

2 عدد میکروتیوب 2 سی‌سی

1 عدد آهنربا

1 عدد پیپت پاستور

 

نکاتی در مورد کار با کیت آموزشی سنتز نانوذرات مغناطیسی و دارورسانی هدفمند

از مزیت‌های دیگر این کیت آموزشی، در طراحی آن نهفته است چرا که امکان انجام تست‌ها را با حداقل تجهیزات در مدارس و بدون بروز هیچگونه خطری در منزل فراهم کرده است.

مشخصات فنی

برند پروفسور قطره
تعداد آزمایش
رده سنی تمام سنین
تعداد قطعات 12

ثبت پرسش جدید

کاربر گرامی برای ثبت پرسش به حساب کاربری خود وارد شده و سپس اقدام به ثبت پرسش نمایید.

پرسش‌ها و پاسخ‌ها

در حال حاضر پرسش و پاسخی برای این محصول ثبت نشده است.

قوانین خرید

ثبت نظر جدید

کاربر گرامی برای ثبت نظر به حساب کاربری خود وارد شده و سپس اقدام به ثبت نظر نمایید.

نظرات ثبت شده

در حال حاضر نظری برای این محصول ثبت نشده است.

محصولات مشابه